Veckan som gått.

Denna veckan firade vi Sveriges nationaldag. Hur friade ni dagen?

Vi åkte ner en sväng på stan, åt helgbuffé på sushirestaurang. Sen såg vi Robin Bengtsson soundchecka på stora torget inför spelningen som skulle ske vid 14-tiden.




Det blev väldigt mycket folk på stan och då åkte vi hem, det är jobbigt att trängas bland en massa folk när man behöver gå med krycka.

I måndags rehabtränad jag ingen, det gick bra. Jag tränar intensivt i 45 min men allt är så mycket lättare i vatten.

Onsdag-torsdag-fredag, jobb som vanligt. Igår käkade vi tacos och kollade på fotbollen. Grattis till matchvinst Sverige.

Idag jobbar Joachim, men är hemma vid 19-tiden. Då blir det tacorester, gott.
I skrivandets stund har jag tagit en svalkande drink, en cider med namn Tre Apor. Det kan jag verkligen rekommendera till er som gillar cider. Ekologisk är den också.


Nu ska jag sätta mig ute i solen en stund och hoppas att jag inte blåser bort, det kommer rejäla kastvindar mellan stunderna.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.