Öka takten

Jomensåatt idag gick jag ut på en stavgångsrunda igen och det gick bättre och snabbare än igår.

Dopade mig innan, precis som igår, men i det stora hela fungerade det väldigt bra. Lite trött i ländryggen redan när jag vaknade, men i det stora hela, inte alls jobbigt. Under promenaden fick jag ont i vaden, men det gick bra ändå.

Är väldigt glad och tacksam att det fungerar att gå stavgång igen. Kollade när jag sist gick så långt och det var ju mer än 2 år sedan, det var hela 5 år sedan. Helt sjukt.


Just det, har ju köpt nya glasögon. de jag införskaffade för lite drygt 1,5 år sedan var tyvärr för svaga, därav nya brillor igen.

Bågarna heter Woow Behappy och kostade 2449 kr, sen kostade slipningen med allt som hör till 5300 kr. Glasögonen blir mörka i solen för att jag är väldigt ljuskänslig pga mitt brytningsfel.

Formen är ungefär detsamma som de förra, men färgen är svart och det är en kraftigare båge. Trivs väldigt bra i dem.
Här är en bild på mig i mina nya brillor.


Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.