Jävligheternas jävlighet

Ni är det nära avresa och vad händer då?

Jo ryggen börjar bråka och den där terapeutisk-nervblockaden börjar släppa rejält. Visste ju att den inte verkar hur länge som helst, men den kunde ju vänta tills jag kom hem från Thailand ☀️
I dag börjar jag jobba senare och tur det. På med ryggkorsett för att stabilisera och hoppas att jag fixar dagen på jobbet.
Dalig smärtlindring och ev lite extra, kryckan får vara stöd som vanligt. Tur jag har färdtjänst!

Trots detta är jag ändå glad 😊 hur konstigt det än låter. Jag ska inte låta mig bli nedstämd av detta bakslag.

Snart har jag semester 🌴

Jo, jag har fått massor med bilder från Johanna och Henke och jag ska se om jag kan skriva om deras resa i Laos imorgon. Det är där de är nu. De är väldigt förtjusta i Laos.

Återkommer..... 😊

4 kommentarer:

  1. Hoppas dina ryggbesvär inte ska bli alltför jobbiga.
    Kram Titti i snöiga Norrland.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Titti. tack för din kommentar. Nä jag hoppas inte det, håller tummarna. Idag känns det mindre smärtsamt - det är som sagt lynnigt.

      Kram stina

      Radera
  2. ja, verkligen besvärligt. Och man blir lite deppig i början när man märker att nåt djävulstyg e på gång, vi får hoppas att de nån liten mini-djävul som bråkar bara.

    Renate fr reuma gruppen fb

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Renate
      Ja jo speciellt om man planerat något, men idag känns det mindre smärtsamt, som tur är. En dag i Taget. Precis... hoppas det. Tack för din kommentar. Kram Stina

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.