Plötsligt händer det å så lite Shopping

Ibland har man tur, men bara ibland. Jag skrev ju att jag skulle berätta......

Dagens status
Mår fortfarande inte bra men det går åt rätt håll (tror jag) orkar sitta uppe lite mer än innan, men halsen svider fortfarande och det känns som om det sitter något i bihålorna. Vid minsta ansträngning kommer huvudvärk, så det blir ett kort inlägg.

Bloggar sittliggandes i sängen och slurpar försiktigt på mitt morgonkaffe, lenar faktiskt lite i halsen....en stund.

JO....plötsligt händer det och vad var det som hände? 

Once in a life time liksom, men jag vann pengar för några dagar sen :-) Det var verkligen oväntat och välbehövligt och jag är superglad.

Min resa till Thailand är numera betald av pengar som jag tidigare inte hade, hur perfekt är inte det? Passade på att shoppa lite (läs mycket)

Från Gina Tricot

Denna BH får vi se om den kan passa mig - lite osäker på att alla dessa band kommer sitta bra.

Enkel vardagstopp, perfekt till jobbet tex

Sport-bh med tunna band passar till det mesta - kan ju inte ha andra bh:s

Perfekt linne att ha i Thailand
Från 24.se
Köpte en Vattentät Väska / Dry Bag, perfekt att ha på stranden och som jag kan ta med mig när jag badar. Tyvärr var den rosa slut, så det fick bli en blå.

Får se hur dessa byxor kommer sitta på mig - ibland har jag svårt med storlekarna pga min längd.

Denna klänning blir nog en aning längre på mig eftersom jag inte är så lång
Behövde en ny bikiniöverdel, den förra har tappat formen, och gillade verkligen den här från Nelly.
Denna underdel får vi se om den passar min kropp - inte helt säker på det.
Som ni märker har jag shoppat loss :-) man får passa på.

Sen klickade jag hem en bh, bikinibyxor och en trikåklänning från HM



Klickade även hem en byxdress från Halens

Fastande för denna byxdress eftersom den inte hade resår i midjan, jag gillar verkligen inte det. Vi får se, den kanske inte passar mig alls.




Det var allt :-) nu är det dags att lägga huvudet på kudden igen. See you

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till vinsten. HÄRLIGT!
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :-) ja det var verkligen kul!
      Kram Stina

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.