Min födelsedagen

Ja må jag leva, hipp hipp hurra!
Idag är det min 47:e födelsedag. Denna dag firade jag genom att vara sängliggande. ..men jag fck iallafall frukost och kaffe på sängen 😊
I onsdags var det som om jag blev nockad av en förkyldning.

Gick till jobbet på torsdagen, tror att jag bara hade sovit ca 3 timmar, eftersom jag vaknade av frossa, halsont och hosta. På jobbet mådde jag verkligen inte bra så jag åkte hem efter två timmar. Tog mina sedvanliga smämediciner (Alvedon och targinq) på morgonen och trots detta hade jag 38,3 när jag tog febern.

Nu hoppas jag att det är på väg åt rätt håll, trots att jag fortfarande har ont i halsen, är mossig i huvudet och hostar osv.

Just det, om 29 dagar åker jag till Thailand *lycklig*

Nu är det dags att säga god natt 💐 ....om jag orkar imorgon ska jag berätta något kul. Ledtråd......plötsligt händer det ; -)

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.