Buzzador - Göteborgs Digestive Havremål


Jag är ju en Buzzador och då kanske många undrar vad en Buzzador är?

Jo en Buzzador erhåller gratis varuprover och information om olika produkter från Buzzador AB.
Buzzadoren kan i en del kampanjer erbjudas att köpa produkter till ett attraktivt pris. Detta är frivilligt och buzzadoren väljer själv om hen vill delta i kampanjen.  
Vid registrering på buzzador.com kan buzzadoren välja att avsäga sig kampanjer som kostar pengar.
Vill du också bli en buzzador? Maila mig på stinakf@hotmail.se så skickar jag en inbjudan till dig.

Igår var vi och handlade och då passade jag så klart på att ta med min kupong från Buzzador för att hämta ut

Göteborgs Digestive Havremål

#havremålbuzz #Göteborgsdigestive #buzzador

Måste säga att dessa havremål var riktigt goda, perfekta till kaffet. De smakar kraft och energi och inte alls mycket socker och har en tydlig smak av tranbär, jag valde den med tranbär och chiafrön.



Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.