Buzzador - Arla




Jag har blivit utvald att Buzza om Arla Färsk laktosfri mjölkdryck, men eftersom jag har varit sjuk, har jag inte haft chansen att hämta ut min produkt än. Jag hoppas kunna lösa det i veckan och då ska det Buzzaz :-)


Jag dricker sällan mjölk men har alltid mjölk i kaffet och till mina havrefras därför ska det bli riktigt najs att få testa denna produkt.

Arla har tillverkat färsk mjölk i över 100 år. I takt med att efterfrågan på laktosfria produkter ökar lanseras nu Färsk laktosfri mjölkdryck. Produkten avnjuts som vilken mjölk som helst, både varm och kall – både som dryck, i kaffet, i matlagning och bakning.
#färsklaktosfribuzz #arla #buzzador

Bilden är lånad från buzzador.com

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.