Resan till Nora

Godmorgon bloggen

Igår åkte vi tur-och-retur till Nora för att lämna av Johanna hos Henke. 
Det var ganska jobbigt att sitta i bilen så länge, längesen jag gjorde det och hade glömt hur mycket min rygg ogillar såna bilresor. Men vad gör man inte för sina barn 💗

Vi lämna åkte vid 11-tiden och var framme i Nora vid 15-tiden. När vi var framme lämnade vi av Johannas väskor och sen gick vi ut en snabb sväng på byn och tittade på Julmarknaden som var där. hade tänkt att ta lite kort, men det var så satans kallt att fingrarna frös bort, trots vantar, så det blev inga kort tyvärr. Men jag hittade några på nätet som ni får se.




Efter en runda på byn och lite fika på Da Capo sa vi "Hej Då, till Johanna och Henke och åkte åter hemåt. Vi var hemma vid 20,30.

Kan lova att vi var väldigt möra och trötta. Joachim hade ju jobbat natten till lördag så han var väldigt trött. Jag fixar inte att köra bil pga av ryggskadorna så jag kunde tyvärr inte avlasta honom. Han är en klippa min Joachim som ställer upp för mina barn.

Idag känns det verkligen i min rygg och det är lite jobbigt, men förhoppningsvis lättar smärtan. Veckan som kommer blir ganska tuff och jag hoppas att jag fixar veckan med allt som hör till vad gäller jobbet.

Egentligen orkar jag inte och har lite för ont för att åka och handla, men vi måste handla idag (blåser blå rök ur kylen) och det känns inte rättvist att Joachim ska åka och handla själv, så jag får preparera mig med smärtisar och bita ihop så gott det går och följa med, trots att jag egentligen skulle behöva vila mig idag.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.