Long Time No See

Fysiskt trött....

Nu var det verkligen längesedan jag skrev ett inlägg. Vad beror det på då? Jo jag har haft sjukt mycket på jobbet och min energi har inte räckt till att använda datorn hemma.

Vissa morgnar har jag varit så fysiskt trött att jag nästan börjat gråta och undrat: Hur ska jag klara av att jobba idag? 

Men jag har tagit mig till jobbet och jobbat mina timmar, men väl hemma har jag varit helt slut.

Vad har hänt sista tiden då? Jo jag har varit hos tandläkaren, först fick jag en provisorisk tand innan min krona blev klar. Sen var jag hos tandläkaren igen och fick min krona. Jag är inte helt nöjd, vill att den ska slipas ner lite, vilket blir nästa vecka.

På denna bild ser ni hur jag ser efter att de slipat ner befintlig tand


Här har jag fått min provisoriska tand



Nu har jag som sagt min nya tand, men bild på den kommer sen när det är helt klart. Den är någon millimeter för lång enligt mitt tycke, men tandläkaren tycker inte det. Men det är jag som ska trivas med den och inte han 😁

Nu skriver jag bara lite snabbt, för jag ska strax in i duschen. Vi ska köra min dotter till Nora, där hennes pojkvän bor. De kommer åka till Asien på måndag och de ska flyga från Arlanda så de ska ta buss från Örebro till Arlanda. Sen kommer hon vara borta i 5 månader.

Hur underbart ska inte det bli för dem? De kommer att skapa ett Instagram konto för sin resa som jag kommer länka till sen.

Jag kommer även blogga lite om deras resa, vilket Johanna har bett mig om att göra. Ni kommer få se bilder från deras olika resmål.

Första stoppet för dem blir Filippinerna.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.