Shopping - Gina Tricot

Hej igen, här rasslar det på :o)

Jo idag efter jobbat stannade jag till på Gina Tricot och shoppade lite, både på REA och till ordinarie pris. 
Hittade ett par lite kraftigare leggings som var hur sköna som helst. Jag köpte storlek S.

Thea leggings 199 SEK 
Leggings i skön, stretchig viskosblandning. Finns i flera färger. 

Sen hittade jag ett linne (strl M) och ett par byxor (strl S) i Leopardmönster, snyggt enligt moi :-)


Hur sköna som helst och på halva priset. Perfekta myskläder eller varför inte ha på sig till våren. Hittade även en svart enkel topp (strl M) som passar bra till vardags, men den har jag ingen bild på.
Efter Gina gick jag till en väskaffär och där hittade jag en snygg men enkel väska som jag kan ha till vardags och för att kunna bära med mig jobbdatorn, Superbra pris med, bara 140 kr.


Jo i lördags köpte jag nya vinterstövlar på Skopunkten. Är så nöjd med dem.

De finns på Skopunkten och kostar 499 kr.


2 kommentarer:

  1. Vill ju också shoppa :-)men den senaste tiden har jag inte frivilligt gett mig ut på E18 då det varit olyckor vid flera tillfällen. Sitta i kö istället för att gå i affärer känns inte så skoj.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      nej men det kan jag förstå. Det kommer finnas hur mycket som helst att shoppa, det tar inte slut :-)

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.