HTH Protection och Skin Repair - Buzzador

2016-10-29
 
Idag ska jag blogga om produkterna från HTH som jag får testa som som Buzzador
 
Jag skrev ett tidigare inlägg om detta precis när jag hade fått hem produkterna. Nu har jag hunnit testa den ena produkten som heter Skin Repair.
 
Kan bara säga att den är hur bra som helst. Jag har jättetorra smalben och händer och har smörjt in dessa områden med HTH Skin Repair. Woilaaaa, huden är silkeslen efter bara två gånger.
 
En mirakel kräm helt enkelt.
 
Krämen är dryg, så man behöver inte ta mycket år gången. Helt fantastik!
 
Jag är helt säker på att HTH Skin Protection är minst lika bra. Jag ska börja använda den på resten av kroppen.
Här är kittet som kom hem
 
 

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.