Fars Dag

Bildresultat för fars dag


Hej bloggen, då var det dags för en ny vecka med nya utmaningar.

Det känns som om det bara är måndag och fredag. Fattar inte vad det är, men veckorna går så himla fort. Börjar jag bli gammal? 😁

Igår var det fars dag och normalt inget jag firar då min far är avliden sen flera år tillbaka. Det som däremot överraskade var att min dotter uppmärksammande min sambo med att bjuda på fars dag fika och tre trisslotter och motiveringen löd.

Du är inte min riktiga pappa, men du är min bonuspappa som alltid ställer upp för mig och jag vill visa min uppskattning. 💝💝💝💝💝

Hur gulligt var inte det?

Joachim blev väldigt rörd och mycket tacksam. Det var så himla gulligt gjort.



Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.