Buzzador - Storytel

Ett tag sen jag bloggade igen. Skyller på det fina vädret och på att jag börjat jobba. Jobbar två timmar om dagen och det går faktiskt hyfsat bra, trots ryggsmärta och kryckor och ömt nyckelben.

Jo jag är ju en Buzzador och anmälde mig till en kampanj som är via Storytel och jag kom med i kampanjen, vilket innebär en hel månad kostnadsfritt. Superbra nu när vi ska på semester.
#storytelbuzz16 #buzzador.

Lite info om Storytel

SNABBFAKTA – Storytel
– Världens första strömmande tjänst för att lyssna på ljudböcker i mobilen
– Tusentals titlar på svenska och engelska
– Obegränsad tillgång till både ljud- och e-böcker
– Allt från härliga feelgoods till rafflande thrillers
– Välj att strömma eller spara dina böcker offline
– Ingen bindningstid




Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.