Designa din blogg

Alla som brukar läsa vet.....

....att jag ibland har lite svårt att bestämma mig för hur min design ska se ut i min blogg. Nu har jag ändrat utseendet och vi får se om jag behåller det så här. Är ganska nöjd men inte 100 %. Vi får se om denna design är hållbar.

Idag har jag jobbat även om dagen inte började bra. Morfin i kroppen och bita ihop i 4 timmar. Väl hemma kopplar jag av med att måla akvarell. Måste öva.
Denna bild har jag målat på frihand utan att skissa innan, men jag hade ett motiv framför mig.


Min dotter Johanna är i Thailand och nu har de kommit hem till vårt hus. Ni kan läsa om hennes resa på denna sida som är en webbsida/blogg.

Fick en dagsfärsk bild på huset via messenger idag. Jag blir alltid lika glad av att se mitt hus, men det gör också ont i hjärtat, eftersom jag gärna vill vara där nu, jämt och för alltid.


Idag är en 5:2 dag, vilket innebär fasta. Joachim har också börjat med 5:2 och han har gått ner 6 kg sen vi startade. Duktigt tycker jag!

Tog järn- och kolesterol prov idag vilket jag skulle göra på fastande mage. Passar ju bra idag då det är (halv) faste dag som gäller. Det innebär alltså att man som kvinna äter max 500 kalorier på 36 timmar. En man ska äta max 600 kalorier.

Jo jag har beställt ett dietpulver som jag ska ta som måltidsersättning. Det går tex bra att ta istället för frukost. Hoppas det smakar gott. Det var inte så dyrt heller.
Det heter Orka Dietform


Orka Dietform är en god och naturlig måltidsersättare med mycket lågt energiinnehåll. Dietform är en VLCD, (Very Low Calori Diet) produkt, vilket innebär att den innehåller väldigt få kalorier samtidigt som näringsinnehållet är väl sammansatt. Det här är en effektiv produkt för dig som vill göra en livsstilsförändring. Den är dessutom förstärkt med gurkmeja, blåbärsextrakt och grönsaksextrakt. 
560 gram ger 16 portioner. Smak: Choklad/Banan för 179 kr.
Att gå ner i vikt är ren matematik. Genom att äta färre kalorier än du konsumerar kommer du att gå ner i vikt. Orka Dietform innehåller endast 123 kcal per portion och är en väl sammansatt VLCD produkt med smak av Choklad och banan. Det är en smakrik dryck som ger en behaglig mättnad.

Om man vill ha en Superstart: Under 2 veckor kan du byta ut alla dina måltider mot 5 portioner Orka Dietform. Det totala kaloriintaget blir 615 kcal/ dag och du kommer att se snart se att din livsstilsförändring har tagit fart. Under Superstarten rekommenderar vi endast lågintensiv träning. Drick gärna 1,5-2 liter vatten per dag för att öka din mättnadskänsla och minska frestelsen av sötsaker. Du kan upprepa med din superstart i två veckor varannan månad tills du har uppnått ditt mål. 
Orka Dietform innehåller nödvändiga vitaminer och mineraler men även utvalda ingredienser som gurkmeja, blåbärsextrakt och grönsaksextrakt för bästa effekt och välmående. Du kan läsa mer om det här

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.