Planera en semester i semestern


Hoi An - Vietnam


Jahapp då har jag jobbat i veckan. Blev torsdag och fredag. Gick det smärtfritt. Nope. Fick till och med åka färdtjänst hem i torsdags. Kändes rätt okej i torsdags morse, men ju längre tid på jobbet det gick desto sämre blev jag *tummen ner på den*
Beslutade som sagt att ta färdtjänst hem eftersom jag har svårt att gå utan att grina.

Fredag gick bättre på jobbet. Hade med mig min dra-maten och stannade till på ICA Maxi på hemvägen. Hur smidigt som hest. *tumme upp på den*

Försöker tänka bort det onda med att planera en semester i semestern i sommar. Vi har planer på att åka till Vietnam och det ska vara bra väder i Hoi An i juli.

Jag har hittat flygbiljetter t.o.r från Bangkok till Da Nang för ca 2500 kr för två personer och hotell för ca 200-300 kr/natten inkl. frukost.

Vad säger ni om denna beach?



Mer inof om Hoi An kommer.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.