Nyårslöften?


Nytt år

Då har vi travat in i ett nytt år. Nya möjligheter och nya äventyr. Det enda vi inte ska trava in i är nya sjukdomar. Håller alla tummar för det.

Många skriver nyårskrönika, det gjorde inte jag. Vill ni läsa hur mitt 2015 varit kan ni läsa i arkivet.

Jag har inte gjort några nyårslöften, men jag har lovat mig själv att:
  • försöka nå mitt viktmål på 55 kg
  • att inte börja röka igen
  • VÄLJ RÄTT KOLHYDRATER - “100 dagar utan onödigt socker”
  • fortsätta med 5:2 eftersom det har varit mycket slarv sen vi kom hem från Thailand och sen jag slutade röka
  • motionera mera när kroppen vill
Har ni nyårslöften?

På nyårsafton var min svägerska och hennes sambo här och från början sa jag att jag inte skulle göra något avancerat (mest för att jag aldrig vet vad jag orkar)

Blev det så? Nä det blev tre-rätters vilket blev väldigt lyckat och mycket gott. Det blev en riktigt trevlig kväll!


4 kommentarer:

  1. Ingen Nyårskrönika och inga Nyårslöften!
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går ju bra det med tycker jag :_)
      Kram Stina

      Radera
  2. Inga nyårslöften, för jag vet att jag bryter dom!
    svar: Jag förstår att du längtar till vårt paradis och område! Du åker väl någon gång varje år till ert hus? Jag har tur som kan stanna så länge :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är det så klart lika bra att låta bli!
      Svar: Jo vi åker varje år till vårt hus i Pinery och helst åker vi två gånger om året, men ibland får vi nöja oss med 1 gång/år. Detta år åker vi i hem till huset i juni och sen tillbaka i augusti, så vi får iaf 7 veckor i vårt paradis med en liten minitripp mellan för att förlänga visat.

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.