Uppdatering

Veckan som gått

Vet inte riktigt vad det är men jag har liksom tappat stinget för att blogga. Känns inte som om jag har något kul att skriva om.

I lördags var jag på julbord med jobbet. Trevligt var det och god mat. Inga skandaler. Jag var i väldigt bra form och kunde till och med svänga lite på höfterna. 

Fick komplimanger, vilket givetvis var väldigt härligt att höra. De flesta tyckte även att min nya lugg passar mig riktigt bra. 

Hur som helst, efter 3 cider, god mat, några red bull-vodka och lite dans var det dags att åka hem.
Åkte inte hem speciellt sent, utan var hemma ca 00,30.

Här är jag innan jag ska iväg.


Tyvärr är det så att jag får betala dagen efter för de få gånger jag är ute och roar mig. Sist jag var ute minns jag inte ens, om vi bortser från Thailand.

I söndags hade jag så klart ont i ryggen och benen kändes svaga pga av nervpåverkan. Fötterna gjorde ont, mer än vanligt och hade svullnat vid stortå knölen.

Nu ska jag skriva nästa inlägg!

2 kommentarer:

  1. Måste kännas så trist att behöva ha det på det sättet :-( Dansa och ha roligt borde ha motsatt verkan.

    Kram på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack för din kommentar. Ja det är trist, men det var ju faktiskt roligt så länge det varade och man får njuta av det då. Dagen efter skiten får man ta då även om det är riktigt trist. Kram

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.