Hjälp! Min lugg!

Vad hände?

Måndag jobbar.
Tisdag jobbar och går sedan hem från jobbet och det blev hela 5 km ...... fattar ni F E M km!!

Onsdag, jobbar, sen hem, bakar saffransbullar med vanilj med Johanna och sen klipper hon mig en lugg. Jag var typ tvungen då ena sidan av håret var typ 8 cm kortare än andra sidan och allt detta beror på min dåliga hårkvalité och att jag tappar så otroligt mycket hår.


Idag, jobbar, sen lunch med glada och härliga Lena, sen hem och snyggar till luggen då en enveten virvel bråkade med saxen och frisörskan igår.

Idag sprutdag, gjorde ont men gick faktiskt lättare än gångerna innan.
Fast först klickade sprutan, jobbigt, jag som laddat så.... fick börja om.

Joachim är på konferens och kommer hem imorgon. På lördag ska jag på julbord.

Vet redan vad jag ska ha på mig och jag hoppas jag inte behöver ändra mig i sista sekund. Det blir en klänning från H&M och en typ "jacka" från Gina Tricot och strumpyxor från Åhléns och ett par höga stövlar med kilklack som jag inte minns vart jag köpte.

Just det, jag har inte behövt använda min krycka på snart 2 veckor *glad* trots att jag har ont i ryggen.

Jag är fortfarande rökfri!

2 kommentarer:

  1. Härligt att det går så bra, både med kroppen och rökstoppet. Och du är jättefin i lugg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen härligt! Åh tycker du! TACK. KRAM

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.