Fick ni några julklappar?


Jomensåatt då var julafton över. 


Vi hade en trevlig jul här hemma med alla närmaste förutom sonen som tillbringade julen hos sin far eftersom julafton även är hans födelsedag. Igår kom sonen hot och sov över tills idag. Jättemysigt.

Jag fick ett presentkort av min sambo till frisören, supernice vill jag säga, precis vad jag behöver. Sen fick vi lite annat smått och gott. Jag köpte en rakapparat till sambon, eftersom han önskade sig det plus ett batteri till hans mobil. Han vill inte köpa ny mobil, så han fick nytt batteri eftersom han behövde det med :-)

Hur var er julafton? Fick något kul eller byter ni inte? Normalt är det bara barnen som brukar få... men jag köper alltid något litet till alla.

Jag letar efter någon/några parfymer att köpa. Har ni några ni kan ge tips på?
Jag har några i åtanke.

Någon som vet om denna luktar gott? Klicka på bilderna.

 Boss Femme Edp
Eller denna?

 Lady Gaga Fame


4 kommentarer:

  1. Vi ger varandra bara något litet maken o jag...under 100:-.
    Barn-barnet får mest
    Emma S. har en fin doft, Rue de Varenne.
    Kram Titti i Bsngkok på väg till Huay Yang idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Normalt brukar vi inte heller ge varandra så mycket.
      Tack för tipset.
      Hoppas ni har det underbart hemma i Thailand!
      Kram

      Radera
  2. Är tyvärr dålig på det här med att ge tips på någon parfym. Hoppas du hittar någon bra. Vi hade en bra julafton. Jag fick ett par skor som jag fixade själv och så fick maken betala dem ;-) Så jag blev nöjd, haha
    Annars så lottar vi vem vi ska handla till och så köper vi något för 100kr och så får barnen desto mer!!

    God fortsättning på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, så får man göra ibland. Jag och Joachim brukar inte byta julklappar, men denna gången blev det så.
      Tack detsamma, kram

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.