Vecka som gått - Thailandsresa

Då har det gått ytterligare lite tid sen mitt sista inlägg.

Vecka som gått har bestått av jobb, umgås med Jimmy som åkte till Thailand med mormor och "morfar" i torsdags - denna gången var det hans tur att bli bjuden av dem. Johanna har också varit här. Hon ska förövrigt åka till Asien och backpacka om 60 dagar. De ska till Krabi, Bali, Ban Phe och Kuala Lumpur mfl.

När vi åker hem till Thailand i sommar, måste vi ut ur landet, för att få förlängt visa och då tänkte vi eventuellt åka till Bali vi med :-)



Nu har vi "tyvärr" hyresgäster i vårt hus under jul- och nyår, vilket är bra på ett sätt, men nu visade det sig att Joachim kommer att få ledigt hela jul- och nyårsveckan *suck*

Nästa jul och nyår kommer vi inte ha hyresgäster i vårt hus för om nu Joachim får ledigt den julen med och vi vill åka är det dumt att boka upp huset.


I torsdags tog jag min andra injektion Enbrel och jag känner fortfarande förbättring i form av att jag känner mig rörligare och inte riktigt så svullen över de ömma lederna, även om jag fortfarande har ont. Jag känner mig t.o.m rörligare i ryggen..... om det är ren tillfällighet vet jag inte eftersom ryggen är mycket opålitlig, men det återstår att se...

Idag ska vi handla mat, det blåser liksom blårök ur kylen när man öppnar den :-) sen ska vi köpa ett bord till vardagsrummet, ett mindre bord som hör ihop med det större (som också är litet) och en lite puff som man kan ha fötterna på när man sitter i fåtöljen.

Vi har våra älskade katter hemma nu och det känns mysigt, de ska vara hemma hos oss tills den 13 december då min mor kommer hem från Thailand igen.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.