Teknikens under!

Joooooomensåatt

Jag har ont i halsen, ont i kroppen (annorlunda än vanligt), känner mig tung över axlarna, precis som om jag går omkring med ett ok. Jag snorar, nyser, har huvudvärk och har grötig röst. SKIT! Men imorgon är det torsdag - injektionsdag. Ser både fram emot det och inte. Inte är pga av att den gör så jävla ont.

Nu vet jag dock inte om jag kommer att kunna jobba imorgon, beror på hur jag mår. Idag var det tungt, riktigt tungt.

Hur som helst, här sitter vi i sängen med varsin laptop och jag försöker få det hela att fungera. Går så där. Min förra dator innehöll allt mitt, som jag skulle ta bort (säkerhetskopiera på extern hårddisk) och installera om hela kittet till Joachim.

Jomensåatt, det gick ju bra, men ändå inte. Nu har Joachims dator en del av mitt i sin och mina nya dator har en del av mitt gamla....och vice versa..allt pga google inloggning. Orkar inte förklara, men ni som har Windows 8 alternativt Windows 10 vet vad jag menar.

Hur som helst, tillslut fick jag till det, men sen försvann massor med bokmärken också. Skit!

Så vad gör ni för spännande?

2 kommentarer:

  1. TV-kväll....med bönder och bachelor!
    Krya på dig.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta sent svar. Men tack :-) Kram Stina

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.