Ny dator

Idag köpte vi en ny dator, en 13,3 ". Joachims gamla, 9 år, lade av i veckan och min laptop som bara är 2 år, en 17", fick Joachim ta över och jag fick den nya som är 13,3 ". 

Jag har hela tiden tyckt att den är för stor och klumpig, speciellt för att kunna ta med mig överallt.

Det blev en Lenovo M30-70 + Office 365, dvs vi fick Office 365 på köpet. 
Lenovo M30-70 (MCF3QMX) är en utmärkt dator för hushåll och resa för dig som vill ha en dator med lagom stor skärm och prestanda att klara av alla det vardagliga användandet. Med processsor från Intel, bluetooth, USB 3.0 och HDMI är den redo att användas fullt ut.
Suveränt. Jag bloggar från den nya datorn nu och den fungerar jättebra. Är klart nöjd.

Om en stund ska vi se om den fungerar bra för att kolla film också. Först ska bara Office 365 bli färdiginstallerat.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.