Jag är tillbaka!!

Oj oj nu var det längesen jag bloggade igen... äsch, jag måste komma på nåt nytt!

Helt ärligt har jag inte haft orken. Har haft sjukt mycket att göra på jobbet så jag har varit helt slut när jag väl kommit hem.

Men lite saker har hänt under tiden som jag ska försöka sammanfatta lite kort.
Jag har varit på Plastikkirurgiska i Göteborg på bedömning. Nu väntar jag på svar om jag blir beviljad operation eller inte.

Jag ska börja med Enbrel på fredag. Fast först fick jag ta en del prover, vaccinera mig och sen göra lungröntgen, det har jag gjort och alla prover var bra.

Jag har varit hos frissan och färgat håret, dvs lagt bottenfärg för att få bort det gråa och sen några slingor.

Vi har varit på loppis/antikaffärer och IKEA. Jag har ändrat om lite i vardagsrummet.

Här kommer lite bilder till denna snabbresume.





....sist.....224 dagar och 13 timmar tills jag får åka hem till Thailand....

2 kommentarer:

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.