Fototriss del 320: Rostigt

Nu var det en evighet sen jag var med i Fototrissen. Nu var det dags igen kände jag.

Rost är vackert på många sätt då det talar om en historia.

Jag älskar att gå på loppisar och i antikaffärer och för ett tag sen hittade jag den perfekta lampan som vi skulle komma att ha över vårt lilla bord i köket. Den var rostig den lampan men ack så fin.

Här kommer mitt bidrag till veckans Fototriss del 320: Rostigt.




Här kan ni se fler bidrag i veckans Fototriss del 320: Rostigt

14 kommentarer:

  1. Fin triss, lampan blir en klar favorit! Det är verkligen snyggt med rost på rätt ställen. Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Lotta. Kan bara hålla med. Detsamma önskar jag dig,

      Radera
  2. Alltså den där lampan skulle jag kunna dö för! Den är helt fantastisk och skulle passa perfekt över köksbordet här hemma. Dregel, dregel:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, kul att du gillar den :-) tyvärr ej till salu :-) Glödlampan har vi köpt på IKEA och den passade som handen i handsken ;.)

      Radera
  3. Vacker rost i vardagen :) En lyckad triss på temat!

    SvaraRadera
  4. underbar lampa..... Rost är verkligen vackert

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen vackert! Tack så mycket. Älskar min lampa

      Radera
  5. Gillar också lampan. Effektfull blandning med glas och rost. Hade gärna fått hänga här också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar ;-) Det förstår jag.

      Radera
  6. Vilket fynd den där lampan är! Grattis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan man säga, ett riktigt favoritfynd :-) Tack!

      Radera
  7. Fint trissat och en väldigt fin lampa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Ja lampan är en klar favorit här hemma.

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.