Första advent och semesterfirare

Vart är vintern?

Hur mår jag, ja man kan väl säga som så att hosta har jag, ibland slemmig men mest torr-torr hosta. Huvudvärk, känner mig febrig, men har ingen feber, nyser och snorar ibland och jag blir inte klok. Är det en förkylning? Är det medicinsk biverkning eller är biverkning av att slutat röka.... vem vet, det är eventuellt det sistnämnda.

Jobbigt är det iaf! I torsdags tog jag min tredje spruta och denna gången lästa jag bipacksedeln lite noggrannare än innan. Det stod "kläm ihop huden" på injektionsstället. Det gjorde jag och det gick nog lite lättare men gjorde ändå ont, men det är det värt eftersom kroppen är rörligare :-)

Imorgon kommer Johanna hit, vi ska adventsfika och pynta lite *myyys*

Min mamma, hennes man och min son Jimmy är i vårt hus och har varit där en vecka nu, de ska stanna till den 12 dec. Lyllos dem. Jag vill också åka *suck*

Här är lite bilder från deras resa. Behöver jag säga att jag längtar bort från detta kalla, råa, gråa väder?
Suanson Beach

Utsikt från deras hotell i Pattaya

Badkille på avstånd :-)


Jo jag tappar hår, massor med hår och det gör mig bekymrad,. Håret är verkligen i dålig kvalité och det är tunt, jättetunt jämfört med innan *suck* Jag måste få veta vad det beror på.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.