Shopaholic Big Time

Måla-Jobba-Shoppa-Fynda

Nu har jag jobbat i dagarna 3 och det har gått riktigt bra. Har varit stand in för en som är ledig och dagarna har gått sjukt fort.

Jag mår riktigt bra i kroppen eftersom det är så kallad "normal" smärtnivå nu, visst jag måste ta morgondosen av morfinpreparatet för att fixa arbetsdagen, men förövrigt känns det riktigt bra.

I måndags efter jobbet passade jag på att gå en sväng på stan och givetvis hade nästan alla affärer REA och en del hade halva priset på REA-priset. Det passade mig ypperligt. Jag fyndade rejält.


Jag var på INDISKA, Lindex, Gina Tricot och Åhlenshuset och jag hittade en massa fina kläder. 



Det bästa av allt var en vinterkeps som jag bara älskar och en flower-power-retro-klänning/tunika.




Sen har jag målat lite mer. Det sista har jag målat utan motiv, dvs jag har inte målat av något utan bara målat på känsla.


4 kommentarer:

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.