Träning, vikt och laserbehandling

Bara E N dag kvar att jobba och sen är det S E M E S T E R!!!

Igår fick jag laserbehandling men tränade inte. Idag träning och laserbehandling innan jobb, samt promenad hem efter jobbet.

Laserbehandlingen fungerar verkligen, min svullnad har gått ner och det är inte lika "hårt" under huden och jag har mindre smärta i fötterna på de ställen där jag fått behandling. Helt klart värt 80 kr per gång som också ingår i högkostnadsskyddet. Snart har jag frikort, men det är inte så svårt för mig eftersom jag har ganska många läkarbesök, sjukgymnastik och provtagningar.

Imorgon är det dags för träning och laserbehandling innan jobb, sen jobb ca 2,5 timme för att sedan flexa ut för att åka till frisörskan, min dotter, och färga utväxten.

Vikten den står still eller lite upp, av naturliga skäl, det kallas slarv, men jag väger inte "mer" än 61 kg. När vi kommer hem från Thailand ska ja ta tag i vikten igen och tyvärr kommer jag garanterat gå upp i vikt där, det gör jag alltid. Även om jag inte går upp i vikt av onyttigheter så gör jag det för att jag svullnar.

Jag äter inte speciellt onyttigt när jag är hemma i Thailand, men jag dricker en massa onyttigheter :-) som vin, Baccardi Breezer, Sang Som med cola zero och lime mm och inte att förglömma, jag dricker mycket vatten, men det är ju inte onyttigt!

Just det, på lördag får man äta typ sån här frukost - L Ä N G T A R


Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.