Sköna söndag och bikinibild

Här sitter jag på terrassen och njuter med kaffe medan alla andra sover. Har startat en tvättmaskin. Lola ligger jämte mig och myser.

Igår åkte vi till Novotel och lyxade till det, det var skönt med riktiga solsängar.
Vi tillbringade ca 3,5 timme där sen åkte vi hem och vilade. När alla var lite piggare åkte vi in till BanPhe för att shoppa lite. Jag köpte ett linne, ett par tofflor och ett nattlinne sen blev det massage igen. Denna gången tog jag en mjuk oljemassage och det gick ganska bra, har bara tagit fotmassage innan eftersom jag är så känslig i lederna.

Sen när vi var klara där åkte vi till Christies restaurang för mat, men det var så mycket folk och ganska högljutt att det inte blev någon direkt matro. Vi åt upp och åkte hem för att slappa på terrassen. Man blir trött i värmen och man orkar inte vara uppe länge varje kväll.

Efter en vecka i paradiset känner jag att jag behöver en renlighetsdag med bara frukt och vatten plus kaffe. Vill ju inte gå upp för mycket här ;) Nu kommer det lite bilder från igår och förrgår.







2 kommentarer:

  1. Läcker bikini, snygg till solbrännan.
    Fin vovve.
    kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, älskar verkligen bikinin. Ja hon är fin.
      Kram Stina

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.