Beställt Bikini hem till Thailand

Idag har jag beställt en bikini från http://international.triangl.com/ och jag har beställt den hem till Pinery. Nu håller vi tummarna att paketet kommer fram för annars har jag "förlorat" 1700 kr. Köpte en bikini till dottern med i födelsedagspresent - hon  har valt ut sin själv.

Denna modellen och färgen har jag beställt till mig. Hoppas den kommer passa.
Imorgon kl. 09,00 åker vi till Landvetter för att mellanlanda i Helsingfors innan vi flyger mot Bangkok. Idag är jag ledig så jag passar på att tvätta det sista, damma och dammsuga. Packar det sista med. En resväska är full med grejer och en med lite kläder, mina mediciner och necessärer mm.

Vaknade vid fem-tiden i morse trots att jag ställt klockan på 06,00.... typiskt men antar att det är omedveten resfeber.


2 kommentarer:

  1. Spännande se om den kommer fram, hoppas på det.
    Trevlig resa till Thailand.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli väldigt spännande :-) Tack så mycket! Kram

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.