Är det inte det ena så.....

.....är det tydligen det andra. Visst är det typiskt, jag behöver krycka för att kunna gå hyfsat normalt pga av ryggen. 

Det innebär att jag belastar min vänstra sida ganska mycket och det visar sig nu tyvärr. 

För 4 år sen opererades jag för posttraumatisk artros och har varit mycket bra i axeln efter den operationen. 

För ca en vecka sedan började jag känna små hugg på samma ställe som innan operationen och en lätt svullnad.

På bilden är det svårt att se, men svullnaden är ungefär där ni ser att jag har en liten grej bakom mig, i nivå med nyckelbenet.

Idag när vi bäddade rent i sängen och jag skulle lyfta armarna högg det till som knivar, exakt samma smärta och "beteende" som innan operationen.

Nu kan jag inte använda armen som innan och det är svullet över stället där smärtan sitter. Jag måste liksom ha armen in mot kroppen och får undvika axelrörelser, dvs höja armen. Tur jag har mina smärtisar att ta. Usch detta är inte alls planerat *ledsen*

Är inte detta typiskt??

Tyvärr tror jag inte det är övergående och gissar att ny röntgen samt remiss till ortopeden behövs. Jäkla skit, jag som snart har semester!!!

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.