Vissa inlägg intressantare än andra?

Nu är det väl ändå sommar? 

Solen skiner idag igen och det är ganska skönt ute. Det gillas.

Funderar på det här med blogginlägg. Har märkt att vissa inlägg som jag skriver är intressantare än andra och då är frågan? 

Vad är intressant? Vad vill Du läsa om på en blogg för att det ska intressera dig?

_______________________________________________________________

Tränade på rehab igår och idag kände jag av en lätt träningsvärk, helt okej faktiskt. Tyvärr fick jag "dopa" mig ändå - bara för att lindra/slippa bröstryggs besvären.




Gick hem från jobbet idag med och väl hemma efter en stunds vila och 5:2 lunch som bestod av kvarg, granola, vattenmelon och banan, tränade jag lite av mitt rehabpass här hemma. Inte illa va.

Nu är jag jättehungrig och ska försöka få i mig nåt mer inom mina 500 kcal.
Just det, vägde mig i morse *jippie* 61 kg nu....only -6 kg to go. 

Jag säger bara så här: Kan JAG så kan DU ;-)

4 kommentarer:

  1. Läser förstås gärna Thailandsinlägg.
    Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstår jag :-) samma lika här.
      Kram

      Radera
  2. Hej
    Nu.har jag äntligen kommit hit :) Ska bli kul att läsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, kul att du kikade in :-)

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.