Sveriges nationaldag!

Hur firade ni den?
Jag, min sambo och mina två "vuxna" barn åkte hem till min mor och C. Där fikade vi och åt gott och bara umgicks. Vi hjälpte till att klippa gräset och tvätta fönsterna i växthuset. 

Vi var där ute några timmar för att sedan åka och handla lite mat och sen hem för att bara slappa eftersom Mr Kim jobbade på krogen mellan fredag och lördag natt. Dottern och sonen skulle ut på krogen på kvällen.

Tog några bilder på mammas fina blommor med min nya mobil som har en fantastiskt bra kamera.
Jag somnade i fåtöljen redan vid kl. 20,00 första gången igår, fattar inte detta, känns som om jag har mer energi än på länge, men ändå så trött. 

Ryggen bråkar inte så fasligt mycket just nu heller, vilket är gudomligt skönt!

Tyvärr bråkar min fötter och speciellt vänster, har fått en konstig svullnad på insidan av vänster foten och det smärtar på ett sätt som jag inte riktigt är van vid och det gör ont när jag ska promenera. 

Ju mer jag går på foten desto ondare gör det. Jag kan ju liksom inte vara halt på bägge benen.....kanske dags att kolla upp?

Nu ska jag läsa lite hos er andra. Ha en skön söndag!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Såg att du hade liknande besvär som jag har idag(insidan av foten).
    Vad visade det sig att vara? och hur åtgärdar man detta :( ?

    Med vänlig hälsning, Tommy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tommy!

      Ja du jag gick aldrig till läkaren för att kolla men jag misstänker att det var/är en slemsäck i foten som svullnar. Jag vet inte hur du har det, men jag har reumatism så jag misstänker att det beror på det.
      Du har inte kollat upp din fot?
      Tack för din kommentar.
      Hälsningar Stina

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.