Smärta = Mardrömmar?

Andra dagen hemma från arbetet. 

Har inte kunnat gå eller stå ordentligt inte heller sitta på vanliga stolar, endast mjukt som i tex fåtöljen eller ligga ner, fruktansvärt jobbigt, men det verkar gå åt rätt håll...*hoppas* 

Det känns som om jag har ett skov och tror det började förra veckan trots flera dagar av bättre dagar, skumt detta. Har så klart fått avboka min rehabträning. En förutsättning för denna träning är att jag kan stå fötterna liksom.

Ibland undrar jag om smärta är förknippat med mardrömmar? 

Jag har sällan eller nästan aldrig mardrömmar, men nu har jag vaknat av mardrömmar två nätter på raken. Minns inte vad jag drömde mer än att det var hemskt, till och med så hemskt att jag vaknade av mina egna hjärtslag, som slog så hårt att jag trodde någon slog mig i huvudet. 


Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.