Så jäkla bra alltså!

Nu är det bara 10 arbetsdagar kvar, sen är det S E M E S T E R!!!

Har jobbat idag, gick väldigt bra, även om jag hade bråkiga fötter och var stel. Trots detta promenerade jag hem efter jobbet.

Stack in en snabbis på apoteket innan jag traskade hem och hämtade ut lite mer dunderpiller eftersom de snabbverkande var slut.

Så här ser mina vrister ut varje dag!

Nu sitter jag i fåtöljen med fötterna på fotpallen. Det pulserar och jag har liksom en molande värk i trampdynan fram på högerfoten. Fast jag har ju ont i bägge fötterna/vristerna men höger är värst.

Jag fattar inte varför dessa fötter ska bråka så hela tiden och jag vet inte vad jag ska göra för att få bukt med smärtan mer än det jag redan gör.

Varje gång jag ska resa mig upp och gå så gör det ont. Efter en stund lättar det, men om jag går eller står för länge gör det också ont.

Ja ja nog om det.
På söndag ska vi ha kalas för sonen min, han blir 24 år i juli. Har beställt smörgåstårta bara för att det är smidigt. Beställde en sån här:




Just det, viktuppdatering.

Vägde mig i morse och vågen stod på 61 kg. Y E S "bara" 6 kg till sen är jag i hamn.

Men jag funderar på att ta det lite lugnt nu och göra ett riktigt röj efter semester.

Hur har er dag sett ut?

2 kommentarer:

  1. Rea-shoppat på Polarn o Pyret, till barn-barnet o makens kusin-dotter.
    Skickat paket.
    Hämtat paket.
    Jobbigt med dina fötter...de används ju en hel del.
    Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rea är alltid kul :-)
      Ja det är jättejobbigt tyvärr, men det är väl bara att bita ihop antar jag.
      Kram Stina

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.