Hon som inte kan låta bli!


Hur mår jag idag? Jo förvånansvärt bra faktiskt. Det gör mig glad och jag känner positiv energi. 

Även om jag mår bra, hände det en grej på jobbet, tror bara jag hade jobbat i typ 20 min.... sen fick jag yrselanfall, fast jag satt ner. 

Det kändes som om hela världen vändes upp och ner.... men lika fort som det kom, försvann det...??

Idag hade jag tid för undersökning/genomgång av min kommande rehabträning, som jag själv har ordnat, utan att någon har sagt till mig eller gett mig remiss. Min sjukgymnast är supergullig och det känns bra med henne och hon vet vad hon pratar om. 

Vid genomgången var hon väldigt noga med att jag inte skulle få mer ont och att det skulle kännas bra. Imorgon ska jag dit igen, men då börjar mitt första rehabpass. Vi börjar med 1 ggr/vecka för att se hur jag mår av detta.

Jag har ALLTID tränat någonting ända tills jag blev sämre av PsA:n och ryggen, sen har det varit rehabträning i omgångar efter remiss och sen har de sagt: träna hemma. Men vi vet ju alla hur det är med hemmaträning, det är inte samma sak alls. Jag vill träna dels för att jag tycker det är kul och dels för jag förhoppningsvis ska bli rörligare, läka (nu kan man inte läka ryggen så, men ni fattar) och stärka upp ryggen osv.

Ok, då tar vi nästa händelse idag. 
Jag är ju helt otrolig, jag är nog näst intill shoppinggalen. Jag gick in på Indiska.se och köpte mig nästan en klänning där, men hejdade mig i sista sekund. 
Men jag kom inte lottlös hem för det :-) och det vart inte så mycket, men många bäckar små. Jag köpte följande:
  • 2 st nagellack i härliga färger
  • 1 st rouge
  • 1 paket färgpennor
  • 1 st färgläggningsbok för vuxna :-)




Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.