Fototriss del 308: Så här ser det ut där jag är - sommar

Då var det dags för en ny fototriss.

Tyvärr har jag inte hunnit vara ute i naturen och fotat, så jag får helt enkelt ta bilder från förra torsdagen, då vi var vid Läckö Slott och Kinnekulle.

Så såg sommaren ut den dagen. Hoppas ni gillar bilderna! Här kan ni se fler bidrag till veckans fototriss. 

Just det, jag kommer att ha bilder från Sverige en söndag till, sen blir det bilder från Thailand från och med den 12 juli. Välkomna att kika in här oavsett det är ett fototriss inlägg eller inte.




10 kommentarer:

  1. Härliga naturbilder! Gillar speciellt de strandnära bilderna med blommor!
    Jag kikar gärna på dina Thailandsbilder senare, det ska bli spännande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Violen!

      tack så mycket. Välkommen åter då.

      /Stina

      Radera
  2. Det var vakkert. Tatt på torsdag eller ikke. Ha en god kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2015/06/27/glemsom-men-slik-ser-det-ut-hos-meg-na/

    SvaraRadera
  3. Liljorna är min favoritbild. De är så vackra men vad de heter vet jag inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, vet inte heller vad de heter tyvärr!

      /Stina

      Radera
  4. Jag gillar din bakgrund havet i dina bilder :) Fint till bland dina blommor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det gillar jag med men det är faktiskt Värnen :-) Tack så mycket.

      /Stina

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.