Första rehabträningen på Onyx


Idag hade jag min första träning och jag fick göra sex olika moment. Några gick bra och några var sjukt jobbiga. Jag blev lite stelare och ömmare av vissa av övningarna men sjukgymnasten är noga med att jag ska vara försiktig och sa att om jag får ont, ihållande efter detta pass, skulle jag meddela det till nästa gång för då ändrar hon mitt program.

Om jag har lite ont som idag är det okej men det är inte meningen att det ska trigga igång något mer och jag har ont nu, fick ta bombpiller nu på eftermiddagen men förhoppningsvis är det övergående.

Vad har hänt annars då? Jo jag shoppade lite idag med 😆😆😆 ajabaja Stina! Köpte ett par träningstajts och en ny tränings t-shirt och ett paraply, glömde mitt hemma och höll på att regna bort. Men seriöst 80 kr för ett sketet lite paraply i fruktansvärd dålig kvalité. Gick sönder så fort jag slog upp det, fick gå in och byta till nytt direkt.

Ganska kul med träningskläderna, jag köpte storlek small *yes*. Fast att jag har gått ner så pass "mycket" som jag ändå gjort hittills, tycker jag fortfarande att jag är för tjock, det väller ju fortfarande ut här och där och jag har för mycket fett, enligt mina mått. Nu går dock viktnedgången väldigt långsamt och det är jobbigt, men jag ger inte upp och nu ska jag bli ännu striktare. Kul är det inte, för jag måste verkligen undvika nästan allt mumsigt och "gott" annars fungerar det tyvärr inte.

Det är lite orättvist, en del kan äta precis vad som helst och behöver varken träna eller tänka sig för, medans andra, som tex jag måste tänka på allt jag stoppar i munnen och hur mycket. Surt sa räven.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.