Det här med shopping....


...................kan man ha för mycket kläder mm? :-)

Har ni handlat på Zoovillage någon gång? Om ni inte har gjort det, så passa på. Nu får 20% rabatt på ordinarie pris. Använd koden: 67B8D35E3821
och ni får även återbäring om ni registrerar er på Refunder och laddar ner knappen till er dator.

Om du besöker en internetshop som har samarbete med Refunder, då känner 
Refunderknappen i din dator av detta och påminner dig automatisk om att din 
återbäring aktiverats. Bra va?! Jag är redan uppe i 316,15 kr i återbäring.
Jo jag kikade in på Indiska och hittade denna härliga hatt och dessa flowerpower byxor, som jag aldrig skulle ta på mig:-) Här får man också återbäring om man registrerat sig på Refunder

Vart handlar ni kläder mest?

Jo just nu har Hildur.se 10% rabatt på alla köp, samt att handlar du via Refunder, får du dessutom återbäring på ditt köp. Använd koden: ADEKO1505

4 kommentarer:

  1. Kläder är roligt och kan liva upp en hel del när man har hittat något nytt :) Hur kommer det sig att du bor både i Thailand och Sverige? Låter helt underbart!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kläder är underbart och alltid kul med något nytt! Jag bor ju egentligen inte i Thailand på det sättet, men säger så pga av att vi har vårt hus där. Tanken är att vi ska bo där minst 6 månader om året framgent men tills dess åker vi hem till Thailand varje år i några veckor.

      Radera
  2. Nej, det är nog svårt att ha för mycket. Jag längtar till hösten då jag ska köpa massa nya fina saker, lagom till att magen är borta :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är nog inte det. Ja det kan jag förstå <3

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.