Börjar känna av semesterkänslan och det är NÄRA

Ja kära läsare, nu börjar det närma sig på riktigt, bara 8 arbetsdagar kvar! *gilla på den*

Hur ser veckan ut då?
Jo, imorgon är det som vanligt jobb, sen hem och äta lunch och dricka lite kaffe, sen iväg till rehabträningen på Onyx. Har inte kunnat rehabträna på två veckor pga av skov och sjukdomskänsla tyvärr.

Torsdag jobb med ett avbräck för undersökning och ElektroNeuroGrafi. Ska bli intressant att se vad det ger och vad händer sen? Måste få bukt på mina ömma, smärtsamma och svullna armbågar. Har haft besvär av dem så länge nu och det är jobbigt.

Fredag jobb och sen hem för att ta den obligatoriska vilan. På lördag behöver vi åka hem till min mor och lämna/hämta lite grejer. På söndag ska jag börja packa.

SEN är det verkligen nära!

Här kommer några bilder från när jag var hemma i februari.

Här är jag några kilo tyngre än nu ca 5 kg tyngre ungefär

En liten "bensinstation" där man även kan köpa kalla drycker

Vårt kök i huset

BanPhe markanden

Branden som jag upptäckte bakom vårt område

Våra underbara vänner, från vänster Pech, Puk, Fai, Cheez och Boy

Suanson Beach

Beachroad utmed Suanson Beach på kvällen

Här ifrån går båtar till Koh samed

En helt vanlig toalett på beachen :-)

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad jag längtar nu! Det känns som en saga att vi ska snart åka.


2 kommentarer:

  1. Så himla härligt. Nu fick jag ett längtanknäpp och det dröjer alltför länge tills vi åker! Jag önskar dig en fantastiskt härlig vistelse i paradiset! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli sååååååååååååå underbart! När åker ni nästa gång?
      Tack så mycket.
      Kram
      /Stina

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.