Varning för lättklätt.....


....och jag ber om ursäkt för lättklädda bilder och mycket hud...... och en massa volanger/fett här och där. Så vill ni INTE se osmakliga bilder, sluta läs nu!

Här kommer några bilder från min viktresa. Jag började ju ett nytt "liv" i september förra året, men har väl alltid varit lite av en jojo-bantare pga att jag har svårt att gå ner i vikt men fruktansvärt lätt för att gå upp i vikt.

Nu äntligen fungerar det men det är inte lätt på nåt sätt, speciellt inte när jag INTE kan träna varken kondition eller styrka utan endast lätt rehabträning. Jag har fått räkna kalorier som jag har blandat med 5:2.

Jag är inte 100% nöjd med varken kroppen eller vikten än och har ca 6,5 kg till att gå ner. Men så här ser det ut just nu.

På bilderna ser ni mitt fett, min mage, min rumpa och mina lår. Ni ser min svankrygg och att jag är lite sned och detta beror på min dåliga rygg och jag har svårt med hållningen även om jag tränar på att stabilisera bålen varje dag, men för mig är det fruktansvärt jobbigt. Ett par minuter och jag är helt slut i ryggen, men jag ger mig inte. 

Håll andan...... här kommer jag och som sagt, jag har fortfarande en hel del fett på magen som ska bort.




8 kommentarer:

  1. Wow, vilken skillnad på så pass kort tid ändå! Bra jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, tycker du verkligen det? Jag ser verkligen inte så stor skillnad när jag tittar mig i spegeln, men det märks när jag provar och köper kläder.

      Radera
  2. Dålig varning, fungerade inte...Keep up the good work helt enkelt !! =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Tack så mycket! I will!

      Radera
  3. Beundransvärt, vad duktig du är! Heja, dig! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så himla mycket :-)

      Radera
  4. Fantastiskt bra kämpat och jag tycker din kropp ser ut att må helt perfekt nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket Madonnan. Ja det blir ju bättre och bättre med kroppsformen :)

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.