Shopping utan återbäring

Sköna söndag, en blåsig sådan, nästintill storm. Fredagen hos mor och hennes man var trevlig och det var god mat. Sen var vi hos C & N och det var också trevligt!

I fredags köpte jag tre par skor på Sko Punkten och det var helt okej pris med, tre par för 525 kr.

Nu till något trist. Jag får nog inse att jag är inne i en depression tyvärr. Nästan alla symptom stämmer in på mig. Ville nog inte inse det först. vet inte om ni vet, men smärta föder smärta som det kallas och det väl kanske inte så konstigt!?

Kanske jag borde svälja stoltheten och bege mig till doktorn som faktiskt får "undersöka" mig ang. depression. 

Jag vet, det är inget att skämmas över... men det är ganska jobbigt att erkänna det här för mig själv, då jag och många anser att jag är en stark person.

När jag tittar tillbaka på mina inlägg här på bloggen, så inser jag att jag är väldigt negativ och det är inte likt mig. 

Jag vet också att den kroppsliga smärtan i ryggen och lederna tär och det är väl så att bägaren rinner över till slut. 

Man orkar väl inte hur länge som helst. Ni som läser min blogg... visst är det så att jag varit ganska negativ?

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.