Sköna söndag!

Vaknade tidigt i morse, redan vid 07,15. Bryggde kaffe och satte mig vid datorn.

Kände mig återigen mörbultad och förkyld? Fattar inte vad det är som håller på i kroppen. Tog min sedvanliga Alvedon Forte och efter en stund fick jag även pilla i mig en ON eftersom kroppen/ryggen sa ifrån. 

Mr Kim sover, han är nog trött eftersom han har jobbat extra både i fredags- och lördags natt. Idag ska han jobba extra på Elfsborgsmatchen. Medans Mr Kim åkte iväg på jobb igår passade jag på att krypa ner under täcket för natten. Jag var mycket trött igår efter dagens städning och bakning samt att ryggen till sist sa ifrån.

Idag skulle jag behöva lägga upp två par byxor, det ena paret behöver jag lägga upp ca 10-15 cm och det andra paret "bara" 2-4 cm. Det är nackdelen när man är kort tyvärr.

Imorgon är det dags för jobb och jag hoppas och håller tummarna att jag inte mår dåligt imorgon, men jag ska nog klara det ändå. Ska till Onyx Rehab kl. 13,00 imorgon för undersökning och för att se vilka slags träningsmoment jag ska utöva, om det fungerar vill säga.  

Rehabträning är BRA och jag mår bättre av det samt att jag bibehåller rörligheten bättre MEN min rygg vill ju inte alltid vara med, oavsett vad jag vill..... Vad gäller lederna, senfästena, musklerna och allt annat, får jag se hur det går. 

Nu mår kroppen/ryggen trots allt ganska bra jämförelsevis, men vädret och kylan gör tyvärr sitt. Hemskt egentligen, det är 31 maj 2015 och det vara bara +7 garder när jag gick upp. Förra året vid denna tid var det mycket skönare! Vi var i Skanör hos våra vänner och det var härligt, varmt och underbart väder.






Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.