Nedräkning och Horoskop!

Idag känns allt så mycket lättare och ljusare. Jag har till och med gått och små lett för mig själv, vilket är mycket positivt! Idag är det 52 dagar kvar tills det är dags för detta.

Hotell Marriott & Spa i Ban Phe/Rayong/Thailand
Det gick bra att jobba idag och sen när jag gick hem var jag enormt tacksam över att det inte blåste storm.

Tänkte skriva lite om horoskop då det är nåt som intresserar mig och jag måste säga att mitt horoskop som vattuman(kvinna) stämmer in sjukt bra på mig, tja förutom det där med att sköta den praktiska delen av tillvaron :-). 

Här kan ni läsa om vattumannen. Undrar varför det heter vattumannen? Jag menar vi är ju även kvinnor som är födda i detta tecken.


2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig varit mycket för det där med horoskop men enligt mitt horoskop (jungfru) är kritiskt tänkande och att inte tro på sånt en del i horoskopet. Så med lite kreativ logik kan man säga att sanningen i horoskop bevisas av att jag inte tro på dem! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, så är det nog då kanske ;-) Nu är det ju inte så att jag tror blint på horoskop, men just det där om vattumän/kvinnor stämmer mycket bra på mig iaf.

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.