Helt ooooootroligt!

Jo jag beställde ju några basplagg från Ellos via Refunder och idag kunde vi hämta ut paketet.

Jag har som sagt gått ner ca -10 kg och innan jag gick ner fick jag köpa storlek 42/44 på toppar och klänningar pga stora bröst och en bred rygg. Vad gäller nederdelar har storlekarna varierat lite, beroende på vad för plagg det varit, men oftast har jag även där fått köpa typ 42/44 alt L eller XL.

Denna gången beställde jag bara kläder i storlek 38 alt 38/40 och har även beställt storlek i 36/38 och vet ni?

Alla kläder passade och några var till och med liiiite för stora, men det går bra ändå. Sånt här är riktigt kul och jag behöver inte skicka tillbaka ett enda plagg.

*gilla på den*

2 kommentarer:

  1. Åh, så roligt! Jag vågar aldrig beställa kläder på nätet för jag vill inte skicka tillbaka. Vill inte ha jobbet! :(

    SvaraRadera
  2. Ja det var det. Men jag förstår dig. Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.