Dags för shopping med återbäring igen.

Tisdag och veckorna går fort (som tur är), bara 44 dagar kvar till semestern! 

Idag har jag haft en helt okej dag, bättre än på länge, vilket gör mig glad. Därför unnar jag mig bloggtid, men känner att det inte blir länge, för som sagt, man ska lyssna på kroppen.

Igår och idag gick jag och min följeslagare kryckan hem från jobbet. Det gick bra, klarade mig från regn men frös om både händer och näsa. Tur jag hade vantar med mig. 

Det är helt otroligt, det är snart juni månad och man kan inte ens gå utan strumpor eller vantar. 

Nä tacka vet jag Thailand, där kan man alltid gå "lättklädd och där mår även kroppen och ryggen såååååå mycket bättre!

Jaja nog om det. Var tvungen att shoppa lite och klickade hem den här: På bilden till vänster, har modellen lagt in tunikan innanför byxlinningen en aning. Hur snyggt kommer inte detta bli tillsammans med ett par snygga svarta jeggings/leggings? Den går tydligen att som klänning också. Tunikan hittar ni här


Sen "råkade" jag klicka hem dessa två med :-) och dessa två hittar ni på Parfym.se där man även får återbäring på 7,5 % på det man handlar via Refunder. Jag är uppe i totalt 274,05 kr i återbäring som kommer att betalas ut till mig.



2 kommentarer:

  1. Snyggt som attan! Åker du till Thailand nu när du får din semester???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Japp det ska bli så underbart och med tanke på vädret och den frånvarande värmen gör vi helt rätt. Fast oavsett så är Thailandsvärmen alltid bäst, sommar som vinter.

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.