Att prata med likasinnade


Kollar runt lite på internet, söker bloggar och speciellt bloggar där personer skriver om Psoriasisartrit och Degenerativ disksjukdom. Ja inte bara det, men att ämnet finns.

Ibland känner jag en viss saknad av att inte ha kontakt med personer som har samma diagnos som mig och det underlättar om man kan "prata" med varandra och sen har man en helt annan förståelse för varandra eftersom man vet vad den andra går genom.

Jag har hittat några bloggar, vilket jag är glad för :-) Här är en och det roliga är att hon heter Stina som jag och vi är lite lika men ändå inte, HON är en riktig konstnär medan jag är amatör. Stina är tatuerare så vem vet, jag kanske kan få lite tips på vad jag ska "fylla" på med till min tunna tatuering på min vad.

4 kommentarer:

  1. Det är det som bloggar och internet är så bra på, att hitta varann även om det är smalt. Bra att du hittade Stina. :)
    kramar och ha en fin fredag, nu är det snart helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men precis. Ja det var jättekul!
      Trevlig söndag. Kram tillbaka.

      Radera
  2. Jag förstår dig, det är viktigt att kunna ha kontakt med människor i liknande situation som en själv. I mitt fall har jag aktivt sökt efter blogga från andra "utlandssvenskar" just för att man delar erfarenheter på ett annat sätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man kan diskutera om "samma" saker ge tips och råd och till och med stötta varandra.
      Har du hittat några bra bloggar och personer då som du känner samhörighet med?

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.