Vilken härlig morgon!

Äntligen vaknar jag upp med mindre smärta i både leder och rygg. Om jag säger att det är riktigt bra, då ljuger jag, dels för att det aldrig blir bra och dels för att det inte är det. Men om man jämför med de senaste tre-fyra dagarna så är det stor skillnad, åh det är härligt!

Solen skiner, vilket påverkar humöret.


Idag ska vi köra ut katterna till landet igen. Vi har ju varit kattvakt åt våra egna katter som numera bor hos min mor och hennes man, men de har varit hemma i Thailand och då fick katterna vara här i stan, men inne hela tiden så klart!

Vi märker att de börjar bli rastlösa av att vara inne, speciellt eftersom de har vant sig att få vara ute och springa omkring i skog och natur, vilket de verkligen älskar. Visst är det tomt utan Misse och Wiggo när de inte är här, fast de har det mycket bättre på landet där de kan vara ute. samt att jag är lite allergisk eftersom jag har en konstant klåda i näsan när den är här hemma.

Imorgon har jag tänkt att köra en 5;2. Men hör å häpna, hade gått ner -0,5 kg. Gilla på den :-)

Idag blir det förhoppningsvis middag ute hos mamma. Vi ska även prata om vårt hus i Thailand som vi delar med dem. De är lite splittrad över hur det vill ha det med huset, vilket är jobbigt......Vi får hoppas att det tar sitt förnuft till fånga!

Just det, fick besked från banken igår ang boendekalkylen för den eventuellt nya bostadsrätten som vi är intresserade av att köpa. Deras kalkyl kan jämföras med den totala kostnaden vi har idag, så det är väldigt intressant.

På bilden nedan ser ni en skiss över området. Den tilltänkta lägenheten ligger precis i början längst ner i högerhuset, det lägsta huset vill säga.


På måndag ska vi till mäklaren och få mer info efter det vet vi om vi vill eller inte.

Hoppas ni alla får en skön lördag!

2 kommentarer:

  1. Skönt du känner dig bättre.
    Vilka fin katter, förstår de gillar landet.
    Trevlig helg önskar Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Titti! Önskar dig detsamma.

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.