Vad har ni gjort i helgen?

Ja då var det söndag, sköna söndag eller ångest söndag? Vilket är det för er?
För mig är det både ock....

Vägde mig i fredags morse och nu stod vågen på 63 kg igen och det är ju bra men helgen har återigen gått i onyttighetens tecken även om jag inte hetsätit på nåt sätt.


I fredags blev en Ben & Jerry Cinnamon Buns på 125 g som innehöll 370 kcal, väldigt god, men dock lite väl söt i min smak.

Igår blev det också onyttigheter eftersom vi åt pizza till lunch. Nu åt jag bara 1/3 av pizzan för den var gigantisk och resten blev en s.k doggybag med hem.



Sen vid 4-tiden kom min dotter och hennes pappa med deras hund som vi skulle vara hundvakt åt. Hon har precis blivit hämtad. Väldigt lydig och mysig hund som låg i min fotända hela natten, men hon hoppade varken upp i säng eller soffa utan lov.




Vi var så klart ute på en längre promenix med henne och då passade jag på att fotografera lite.



Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan kommentera som kan ni välja namn/webadrsss - då kan alla kommentera.
Kram

Använder Blogger.