Smärta från helvetet

Underbart väder. Vila efter jobbet och nu lite balkongsol.

Jo igår när jag skulle sätta mig ute på balkongen på stolen lyckades jag göra någon felvridning av ryggen och jävlar i havet vad ont det gjorde.

Denna smärta från helvetet hängde kvar tills idag, lömsk smärta som kom/kommer vid vissa rörelser, stående och sittande. Jag kan inte med ord beskriva hur jäkla ont det gör när smärtan kommer. Vet inte men känns antigen som ben mot ben eller ryggmärgskanalen blir strypt..... 

Hur som helst, preparerade mig med smärtisar, både igår kväll och idag. Chansade och haltade med min krycka i ett mycket lugnt tempo, vilket gick förvånansvärt bra! För tillfället känns det som om det är "bättre".

Min 5:2 dag gick utmärkt och i morse var det supergott med kvarg och banan. 




Matdagbok hittills idag:


  • Frukost: Kvar med banan och kaffe med mjölk
  • Mellanmål: Vatten, vatten vatten
  • Lunch: Hemmagjort risotto, lite ris och mycket grönsaker och korv
  • Mellanmål: Vatten och kaffe med mjölk
Fotade lite på vägen från jobbet - var ju tvungen att stanna och vila lite pga smärtan.





Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.