Monteringsfel

Tror jag skrattar ihjäl mig :-) en väninna till mig köpte klös- och sovställning av oss. Ja våra katter bor ju på landet hos mamma och den står mest och "dammar". Hon la upp en bild på facebook efter att de monterat den.... så här såg det ut :-)









Men så SKA det se ut :-)

Vet inte riktigt hur de tänkte där :-)

Nu har Mr Kim gått i väg på jobb på krogen. Jag sitter här ensam, men det gör inget. Imorgon ska vi träffa sonen och luncha sen ska jag köpa taveldukar, har hittat ett ställe där de säljer STORA taveldukar för 70 kr.

Längtar efter att kunna måla, men vet inte riktigt vart jag ska ha mina alster förutom dem jag redan har uppe på väggarna här hemma och några finns ute runt om hos vänner och familj.



Här fyra av mina alster som sitter uppe i vardagsrummet



Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.